Oğlum sadece mama kullanıyor. 2 haftadır içtiğini direkt kusuyor. İshal yok kotu koku yok ates yok neşesi yerinde. Acile götürdüm sadece kuşatması için şurup verdi ama ise yaramadı birde serum verdi. Özele götürdüm bir sürü test sonucunda idrar yolu enfeksiyonu dediler 5 gün antibiyotik iğne yaptık dün bitti ama hala kusuyor. Daha önce başına gelen var mı?