asli57 Aslında benim kızım o sancıyı fazlasıyla cekti açıkcası birşey de iyi gelmedi rezene içiyordum kimyon çayı içtim ama gaz devam etti bende çözemedim bana cekmiş sanırım bebekken bende çok gazlıymışım 🤦🏽♀️ kimisine iyi geliyor bu yazdıklarım mercimek,sucuk,bulgur, çiğ şekilde soğan tüketmedim kolik bebek müziği sabaha kadar açık şekilde uyutmaya çalıştım ayağını hep sıcak tuttum kendimde de aynı şekilde ama benimki yine aynıydı ya 🤦🏽♀️