Cuma günü bebegimden doktor idrar istemişti cumartesi evde yaptırıp acilden bıraktık daha oncede öyle yapıyorduk ama hafta sonuna denk gelmiyordu normalde çıkması lazım hafta sonu olduğu içinmi çıkmadı yoksa barkod 3 iş günümü geçerli oluyor bilgisi olan varmı