1ay oldu tuvalet egitimine baslayali 2 hafta sonunda soylemeye basladi 4,5 gun soyledi ama tekrardan surekli masa altina gizlenip yapmaya basladi ve yarim saatte bir yapmaya basladi yaptiktan sonra da yaptim hadi temizle diyor bi sorun da su disari cikinca 2,3 saat altina yapmiyo yani bu da sorun mu bilemedim deliriyorum canim deliriyorum