Serimzrk Ashlee canım bende denemiştim ama kısa kaldı öyle şişko da değilim ama şal felan mı bağlasam bende şimdilik çünkü karnıma basınca rahatlık oluyor sanki . Ayrıca korse konusu başlı başına sorun bende takamam şimdi ama taksam hangisini alacam of of