antabus123 Bugün 20. Gün oldu. Yine arada bir yatıyodu iki saat falan. Bugün sabah 5 te uyandık o saatten beri sadece memede uyudu. Acaba bişeyi mi var bilemedim. Normal mi yoksa
Nur_mom1 Benimde bebeğim öyleydi o zaman sadece emziriyordum ve hep aranıyordu sonra küçük bebek uyuması lazım normal değil bu kadar uyanıklık dediler mama verdik çocuk uyumaya başladı meğer sütüm yetmezmiş
antabus123 Nur_mom1 benim fazlaca sütüm var. Hatta gün içinde sağıp biberonla da veriyorum. Ebe mama ağır olduğu için uyutuyo normal demişti bana