Hanımlar merhaba oğlum 2ay 20 günlük ilk başlarda önce emziriyodum sonra mama takviyesi yapiyodum gogus ucu yaralarindan dolayı 2 mama verdim bir emzirdim canım çok açıyordu öyle olunca sütum baya azaldı şimdiyse sadece mama olarak devam ediyoruz biberona alıştığı için emmeyi bıraktı sorum şuki sütum sadece damlalar şeklinde geliyo acaba şimdi sagmaya başlasam artirabilirmiyim artincada sonrada emzirmeye çalışsam olurmu böyle bişey yaşayan varmı daha sonra normale dönen emzirmek istiyorum lütfen yorumlariniz benim için çok önemli yasayanlariniz yazabilirim