merve171214 bende istemedim öyle yaptırmak ama ilkinde ağlamayınca heralde acımadı gerçekten diye düşündüm ama içim çok cız etti çok şükür hemen aynaya bakınca unuttu şimdide uyuyor acaba üstünü değiştirirken yada kulağının üstüne yatarsa takılır mı acir mi diye korkuyorum şimdide anne yüreği işte her ihtimalden korkuyor üzülüyor insan