Canım sma(pro)ve hipp kullandım hippin icerigini dikkat etmeden denemek icin almstm ama palm oldugu icin sma geri döndüm ben emziriyorum normalde ama doktor kan uyuşmazlığı sebebiyle zornlu verdirmisti sarılık olmasın diye sma kullandığım sira hastaneden ciktgmzda 2.800du 1 aylik kontrolmzde 4.500gr olmustu ben sadece emzirme sonrasi sabah ogle aksam 30cc olark kullaniuodm doktorum oyle istedi. 1 ay sonrası hipp aldım suana kadar sadece 500gr aldi almadi kızıma ishal yaptı ne zaman versem hemen kaka yaptı smada öyle olmadı. İshale sebep olmadi yani bende arastirdigimda kecisutlu olan varmış o ve özel mama yaziyomus doktor onlar kilo aldryoms