Bendeanneoldum Anneler bebeklerinize hangi bebek ekmeğini kullanıyosunuz ? Hipp düşünmüştüm organik diyede kime sorduysam erimiyo zor kullandım dedi sizlerden fikir almak istedim 😌
Elvn94 Bendeanneoldum bn kendm tam bugday ekmegi yapiyom zeytnyagi tam bugday unu maya su yogurym atyom frina oh mis
Bendeanneoldum Nehirim_02 bebeğim mama aldığı için doktorumuz 5. Ayda başlattı ek gıdaya ekmeklerin üzerinde de 6. Ay yazıyor çorba içiyo şuanda oğlum o yüzden fikir almak istedim
doruknaz Bendeanneoldum unları kullanabilirsiniz çorbalarına yemeklerine katip. biz ekmeğe 9 aylık olduk daha yeni geçtik. yulaf unu karıştırdım çorbalarına yemeklerine. zaten bir iki ay tadımlık gideceksiniz. ana öğün meme yada formül süt. bence ekmek vermeyin derim.
Nehirim_02 Bendeanneoldum Bebeğinizin annesi sizsiniz elbette ki en iyi siz tanırsınız bebeğinizi ama gerçekten erken ekmek için mideleri yumurta kadar henüz 🥰
Elifadacakmak Bendeanneoldum evde kendiniz yapsanız bir sürü tarif var. Ben henüz ekmek kullanmıyorum sma vereceğim zaman kendim yaparım canım
Myagz Bendeanneoldum bu çocuk aç kitabında var oradan atıyorum ama sekiz ay üstü diyor canım sen erken başladığın için olabilir belki sen kararını verirsin