aliks saat aralıklarlarına uyuyor musunuz bir de çok küçükken ben de denediğimde sürekli kucağıma alıp bırakıyordum bu şekilde daha çok ağlıyordu çünkü kucağınıza aldığınızda umutlanıyor sonra yine bırakıyorsunuz bu bence çok kötü oyüzden ben hiç kucağıma almadım o ağladıkça sarıldım öptüm başını okşadım elini tuttum bi süre sonra zaten alıştı güle oynaya uyuyor artık ama dediğim gibi saatlere özellikle dikkat edin