damlaaaaaaaa Oğlum ilk baş 20 gün kaldı, o hastanede böyle bir uygulama yoktu 1 hafta boyunca emzirmeye gittim her gün ve sonunda bebegimi direkt aldım. Ardından 2 gün sonra bebeğimin nefesinin tuhaf olduğunu fark ettim, bu sefer doğum yaptığım hastaneye götürdüm ( diğerine sevk olmuştu ve uzak bize diye) orda 1 gün kaldı, 2.gun beni çağırdılar 1 gun anne uyum odasında kaldik. Ozel hastaneydi, odalar tek kişilik diye yanımda eşim de kalmıştı izin vermislerdi 1 kişi kalmasina