Kızlar, 35 günlük bebeğim var. İlk günden beri göğüs uclarim yara. 3 bebeğim, kizlarimda yapıp iyi gelen her denedim fakat geçti diyorum ertesi gün daha çok yarık oluşmuş oluyor. Pompa ile sağıp bı kaç gün dinlendirdim fakat yine geçmiyor. Genel cerraha gittim krem verdi enflasyon var ondan dedi, oda iyi gelmedi. Perişan oldum bir aydır, oğlum da bir meme bir biberon şaşırdı çocuğum. Birde onun ağzında da pamukçuk var, karbonatla sil dedi çocuk doktoru defalarca silmeme rağmen azalıyor ama bitmiyor. Denediğim şeyleri yazayım buraya. Farklı bir şey bilen varsa lütfen bana söylesin.
Esim emzirmeyi bırak bu kadar eziyet çekme diyor, hiç kıyamıyorum da çocuğuma 🥺
Garmastan krem
Tahin yağı
Kantaron yağı
Soğan
Zeytinyağı
Ayva çekirdeği
Vazelin
Gümüş kapak
Göğüs koruyucu
Karbonat