6 aylık oğlumda yüksek ateş şikayetiyle doktora gittik, dolven verdiler ılık duş aldırdıktan sonra ishali başladı, 2 kere yoğun kustu. İshalin rengi yeşil olunca ve ateşi daha da artınca doktora gittik; hem adeno hem de rota kapmış. Allahtan aşıyı yaptırmıştık. Doktor yatışı uygun görmedi durumunu takip edeceğiz. Sık sık emzirmeye çalışıyorum başka ne yapabilirim kaç güne düzelir