zgzl Merhaba kızlar. Bebeğim 3,5 aylık.Bir aydır uyanıkken boşluğa düşer gibi yattığı yerden iki kolunu açıp sıçrıyor ve korkuyor sizde de oluyor mu bu durum ?
Heisenberg zgzl Moro refleksi henüz kaybolmamış olabilir. Muhtemelen 1-2 hafta içinde azalacak bitecektir. İçiniz rahat olsun🙏🏻
Maviskizimm zgzl zamanla geçecek benim bebeğim de öyleydi kollarını ve gözlerini birden açıyodu düşer gibi korkup.ama büyüdükçe geçiyor