halin00 ben 2.5 aya kadar hipp vermiştim anne sütü çok azdı o zaman içinde probiyotik var diye onu tercih etmiştim çok güzel kilo aldırmıştı, cc mi az geldi acaba. Alerjimiz geçene kadar alerji maması kullandık. Şuan çok az mama yiyor çoğunluk anne sütü golden goat aldım 5 aylık hipp e göre daha tatlı ama ayından mı bilmiyorum daha az kilo alıyor sanki