aysebb Eymen523 Benim kızımında emerken guruldardı hep ama normal diye biliyorum yani bebeğin midesi süte alışıyor yada mama alıyorsa mamaya
merak Bebeğimin 5 aya kadar falan öyleydi ama bir sıkıntısı yoktu sonradan geçti gitti süte alışma süreci heralde