Tosbikk Kizim 10.5 aylık grip olmustu şimdi de pisigi gecmiyor 3 kremi karistirip sürüyorum ..doktora da götürdüm faydasi olmadı.kuzum çok kaniyor pisik yeri😢😢
Cinarinmelek_annesi07 Tosbikk saf zeytinyagi sur her altini acmada ben 4 aydir yapiyorum bunu hatta dus undan sonra zeytinyagi ile yer yerini ovuyorum masaj yapiyorum kemik gelisimi icin cok iyi geliyormus. Hic pisik olmadi
Alparslanozge Tosbikk Talcid miğde şurubu pisige dokuyosun bezi kapatiyosun en fazla 2 günde hic bisey kalmiyo bu bir bashekim tavsiyesidir👍
Ela41 Arko krem kullanın bıede tuplu yesıl olanının benım yıyenımınde oyleydı kanarcadına pısıktı poposu onu surduk gectı masaallah sızede kyı gelır ınsallah
Hsrtkc Ben pişik olmasada genel olarak krem kullanıyorum Allah’a şükür hiç olmadık da penaten kullanıyorum Alman malı ebebekte var.
Altugba Bir kere pişik oldu bebegim hiç birşey geçirmedi sadece anneanne tavsiyesi üzerine zeytinyağını birazcık kaynatıp aynı ölçüde suyla karıştırıp iyice çalkaladım ve o karışımı sürdüm pisigine 2 günde tamamen geçti 👍
Tosbikk Keşke bizimde anneannemiz olaydi eminim bu kadar kizimi hasta etmezdim..bakamıyorum kızıma ya😢😢
Piyenses Tosbikk pişik yeri kanıyorsa asitli bişiler alerji yaptığındandır.inek keçi sütü mandalina portakal salçalı yemek baharat vs yedirmyin belli bi süre.heralt değiştirmede vazalin sürün yada arko sürün 2 günde geçiyor Allahın izniyle.hametan varsa gece yatarkende ondan sürün günde 1 defa.