Kızlar bebeğim nerdeyse 15 ayını bitirecek. Günde genelde iki biberon mama içiyor bazen üç. Sabah kahvaltı yapar yumurta peynir vs bazen bitirir bazen bitirmez. Çok aşırı yemez ama öğünleri yiyor genelde. Aralarda meyve falan veriyorum. Kilolu bir bebek değil zayıf diyebiliriz. Ama akşam iyi yese mesela yine mamayı versem bitiyor seviyor. Keçi sütü vereyim dedim içmedi. Yoğurt peynir falan yiyor ama. Artık mamayı biraksam acaba zayıflar mı doymaz mı diye tedirgin oluyorum. Sizce devam edeyim mi yeter mi