gncglozclk bizimde öyle bi var bi yok. Torba veriyorlar onu yapıştırıyorsunuz ona yapıyor çişini. Biz hastahanede yapamadk biraz huysuzdu eve geldk evde taktık. Hastahane yakım zaten eşim götürdü hemen. Torbayı yapıştırdıktan snra su sesi açtım bi de tuvalete tutar gibi tuttum yaptı hemen 😃 inşallah bişeyi yoktur sizin bebişinizinde 🌸 youtubeda video var ona da bi bakın isterseniz