10 gün önce yeni bitti bir hafta boyunca hava artı antibiyotik kullandık iyileseli 10 gün oldu gene kuru bir öksürük başladı kafayı yicem niye böyle oluyor hasta kimseler de yok nerden basil bu kadar çabuk hasta olur rüzgarlı havada çıkarmam nerde yanlış yapıyorum şaşırdım
Umca eksik etmem vitamin şurubu vs başa sarmak istemiyorum artık gerçekten yoruldum