sscan40 kesinlikle atak haftasından dolayı. Bizimde böyle oldu özellikle 17. Haftayı şiddetli geçirdik ama 1 ay boyunca huzursuzluk, mızmızlanma,uyku gerilemesi ve meme reddi devam eder. Sadece şiddeti artıp azalıyor. Çok şükür çığlıkları azaldı biraz bağırınca kendini kusturuyordu bide. 10 saat uyuyan kızı uykuya daldıramadık resmen ama geçiciymiş herkes öyle diyor bu beni rahatlattı biraz. Son 1 haftamız kaldı inşallah hemen geçer