nsrn46 Bazen olmayınca olmuyor. Bizde 3 buçuk aylıkken bıraktık memeyi. Tam bir ay denemediğim yöntem, almadığım danışmanlık, yapmadığım süt arttırıcı kalmadı. Ne sütüm arttı ne de bebeğim memeye döndü. Kısmeti bu kadarmış ben elimden geleni yaptım en azından mama ve biberon alıyor. Mama da zehir değil lütfen yani mama, biberon ve meme almayan bebekler var. En azından aç kalmıyor. Meme yoksa bir sürü mama var çok şükür. Elinizden geleni yaptıysanız kısmeti bu kadarmış diye düşünmek en iyisi☺️