Benim de sol memeden çok az geliyor. Diğer memenin 4te biri kadar neredeyse. Yoğun bakım hemşiresi ilk önce az gelen meme ile başlamamı söylemişti. Ama daha sonra emzirme hemşiresi sıra ile, her seferinde sadece bir meme vermemi söyleyince öyle yaptım. Ama şimdi sol memede süt iyice azaldı, üstelik çok da sızlıyor emzirirken. İlla sağmak mı gerekir sizce?????