19 günlük bebeğim var uykusuzluk, yorgunluk hat safaya ulaştı bünyemde sanki bütün kemiklerim kırılmış gibi ama bir yandan da sürekli emmek isteyen bir bebeğim var evet çok çok istiyorum en az 6 ay 2 yaşına kadar emsin ama sürekli uyanmak uyuyamamak dinlenememek psikolojimi ve bedenimi yıprattı, durup durup ağlama krizine giriyorum ne yapacağımı şaşırdım bu süreç nasıl geçecek arkadaşlar çok yoruldum mama verip 3 4 saat uyusam mı diyorum sonra vicdanım rahat etmiyor ama bedenim tükenmiş gibi hissediyorum bir saat dinlenecek vakit istiyorum siz nasıl atlattınıız bu dönemi