glcngzl1654 benim ikizlerimin de alerjisi var bizde kullanıyoruz 11 aylık olduk hala devam. İlk zamanlar bizimde içmedi doktorumuz vanilya şurubu önerdi. İlk bir kaç vermede 30 cc ye 1 damla 60 cc 2 damla 90 cc 3 damla olarak verdim. İçtiler cunku mamanın tadı kokusu cok kötü. Doktoruna danış belki önerir. Ben suan kullanmıyorum şurubu alıştılar cok şükür mamaya