kalim ilgisi çok güzel, çocuğu ağlatmamak için elinden geleni yapıyor muayene ederken ama bizimki büyüdüğü için artık ikna olmuyor 😅 mesai saati dışında ulaşma ihtiyacım olmadı o konuda bişey diyemiyorum ama mesai saatleri içinde hastane yoluyla kolay ulaşılıyor.