25gün önce doğum yaptım göğüslerim çok yara olduğu için göğüs kalkanı aldım iyiki de almışım kızım emerken diğer göğsümde uyarıldığı için süt akıyor bu durumu yaşayan varmı ? Varsa bu durumu ne kadar süre yaşadınız ? Nasıl çözüm buldunuz? Birinin yardımını almadan emziremiyorum çok yoruldum artık