Birglkyk06- benim bebeğim de 1,5yaşında 6,7 aydan beri antibiyotik kullanıyoruz Sürekli kulağa enfeksiyon kapıyor iyi bir KBB doktoruna götürdüm Kulağında sıvı olduğunu söyledi 20 gün sonra tüp takılacak sizde bir kontrol ettirin benimki bu yüzden sürekli hasta