Normal aptamil 2 kullanıyoruz. Bir sorun yaşamadık. Ek gıda olarak da yoğurt kabızlığa çok iyi geliyor. Gün içinde mutlaka yoğurt yedirn bence. Meyve olarak da armut verebilirsiniz. Bize iyi geliyor bunlar. Kabız olmadık ama ek gıdaya başladığımız için biraz yoğun kıvamlı oluyor tuvaleti. Yoğurt ve armut yumuşatıyor