Snnss sünnet olduğunda bizim de 4 ay bitmişti . Aşılarından 3 gün sonrası yaptırmıştık . 1 hafta yıkanmadı . Ve bi hafta boyunca geceleri bezini hep değiştirdim her çişini yaptığında canı yanıyordu. İlk 3 gün daha zordu 1 haftaya banyo gününe kadar daha biraz sakinleşmişti tabi. . Ama sünnetden 2 hafta sonra gece uykusu normalde döndü . Geçici bi durum merak etmeyin . Bide çocuk doktorumuz terramisin vermişti bize eğer kızarıklık olursa yada böyle bi iltihap şişme durum gibi olursa diye sünnet doktoru vermedi hiç bir şey . Ama çocuk doktoruna da muayene ettirdik sünnetten sonra o vermişti