Belki sizleri çok sıktım bütün postalrim bebeğimin mama ve süt içmemesi üzerine ama gerçekten ne yapacağımı şaşırdım. Bebeğim emmiyor aylardır mücadele ediyorum emzirme danışmanlığına gittim doktorlara gittim yok alerjiden dolayı mı neyden dolayiysa artık emmiyor. Emmek istemiyor biberon doğduğunda hiç vermemistim sonradan ne yaptıysam biberon almadı su olsun tatlı şeyler meyve suyu olsun anne sütü alerji maması hiç farketmez her ne koyduysam biberonu kabul etmedi bir kere dahi çekmedi.kasikla sütümü veya alerji mamasını yapıp vemreye calisiyorum ama inanın vallahi yutmuyor dışarı yandan atıyor bırakmıyorum bu defa boğazında kalıyor bildiğiniz boğulacak sırtına vuruyorum korkuyorum. Ben bebeğimi besleyemiyorum 😭😭😭😭😭 beş aylıkken ek gıdaya başlattı doktor ek gıda tek veriyorum şuanda 6 buçuk aylık ve tüm gün ek gıda veriyorum su da içmiyor ne olacak bu durum her yöntemi denedim ne olur başına gelen bir çözüm yolu bilen varsa söylesin anneler. Kaşık şırınga vs kullandım bahsettiğim gibi dışarı atıyor yada boğuluyor.sadece ek gıdayla büyür mü Çarşamba randevumuz var tekrar doktora gideceğim sizden tecrübe almak istiyorum. UZUN OLDU HELAL EDİN