Bebeğim 22 aylık uzatmadan konuyu kısa kısa anlatmak istiyorum, 1 yaşına kadar hiçbir şekilde telefonla tanışmadı, sonrasında çevreyi tanıma olsun keşfetme dönemi vs yemek yerken telefon gösterdim ardından yemeklerde ara ara verdim sonrasında bu, gün içinde birkaç kez verilmeyle başladı ve günde toplam YouTube geçmişinden baktığım kadarıyla süresi 1 buçuk saat filan oldu, oyun zamanı olsun arkadaşlarıyla oynadığı zaman olsun istemiyor ama baktım son zamanlarda sanki bağımlı gibi aç aç diyor ve bende cuma günü karar aldım telefonu vermeyeceğim diye ve o günden beri vermiyorum çok çok zor bı süreçteyim ama kendimi çok suçluyorum o ağladıkça keşke en baştan vermeseydim diye, ağlıyor oyalıyorum dikkatini başka birşeye çekmeye çalışıyorum kitap vs oyun derken bı unutuyor ama arada bı hatırlıyor ne yapmalıyım fikriniz varmı unutturmak için
Şuan bile bebeğim uyurken yazıyorum kendimde o günden beri kullanmıyorum aynı sekilde babasıda kullanmıyor evde telefon, televizyonumuzda yok zaten
Birde konuşması olsun, kendini anlatması olsun iyi çok şükür