Kızlar çok yalnızız ya oğlumun 1 tane bile arkadaşı yok . Oyun grubuna başladık 2 hafta gittik 3 haftadır kişi sayısı yetersiz diye yapmıyorlar . Düzenli gidebileceğim oğluma arkadaş olacak bir şeyler arıyorum. Parka götürüyorum ama daha bağımsız oluyor çocuklar parkta iletişim pek olmuyor . Konuşabilmesi için çok önemli benim için. Keçiören Ankardayız önerileriniz varsa 🌸