Arkadaşlar bebeğim 14 günlük. Emerken sadece göğüs ucumu almadıgı halde göğüslerim yara oldu. Meme ucları kabuk bağladı. Lansiroh sürüyorum ama fayda etmedi. Bebiş ilk ağzına alırken canımdan can gidiyor gözümden yaş geliyor kasılıyorum. Emdikçe acı azalıyor daha dayanılacak boyuta geliyor. Ama o ilk ağzına alması ölüyorum. 14 gündür böyle. Bana geçecek deyin lütfen🥺Ya da çözüm ne söyleyin ne yapayım krem dışında?