Birdunyabircennetannesi Ebrubulut Eşimden beklemedim aslında ondan hediye almasını beklemem Ama düşünüp almış ❤️
ikitosbikannesi Ebrubulut Çocuklarım henüz küçük. 2 yaş ve 8.5 aylık😊 Eşim hastaneye ziyarete geldiğinde getirdi. Mutlu oldum. Beklemiyordum. Birde arkasına saklamış 😂
Deletedmom_268 Ebrubulut geçen sene çiçek almıştı bu sene beklemiyordum çünkü bu ay biraz elimiz sıkışık. Düşünmüş almış oglumuzun ilk anneler günü hediyesi dedi 🥹🫶
uyuyanadamdannefret Ebrubulut Allah herkesin evindeki sevinci artırsına ama hiçbirsey alamamış , hiç düşünülmemiş anneler için mutsuz edecek bir post olmuş 😔
Gamzeay1 Deletedmom_268 güle güle kullanın acaba kaç gr haberiniz varmı zarif duruyor bende bakıyorum da bu tarz bileklik
Ebrubulut uyuyanadamdannefret bende hiç bir şey almadım düşünülmedim ama bana alınmadı diye başkalarina alınan şeye üzülmem aksine sevinirim onlar adına
Themom_ Ebrubulut Geçen sene 18 günlük anneyken orkide yollamıstı eşim şimdi de minik kızım bunları almıs bana🥹🩷
asrinhatasi Ebrubulut kargoda kaldı benim hediye. 😂 Çiçek sepetinden çiçek göndermiş ama o iptal olunca istediğim bir şeyi almıştı o da kargoda şu an yarın gelir sanırım. 🥲
Meriskus Kızım ve kendi adına 2 bukey cicek Ve ceyrekli bileklik Cicek sevmem Hediye beklemem Böyle günlerde
Gamzeay1 Ebrubulut beklemiyordum aslında bi çiçek alır diyordum hem çiçek hem altın almış Allah razı olsun ondan ❤️🌸