Kizlar selam🙋
Ek gıdaya başladık bu sebeple yoğurt yaptım yalnız doktor günlük pastörize sütten yapmamı söylemişti. Ben de marketten günlük pastörize süt aldım cam şişede Bir de maya aldım yaptım yoğurdu ama yoğurt böyle bir tuhaf oldu. Sanki içine jel katılmış gibi böyle çekince uzuyor normalde kavanozda Tok duruyor ama tabağa koyunca bir anda yayılıyor falan bir tuhaf oldu siz nasıl yapıyorsunuz?