Gakkoyenge dğn gittik doktora yumurta sarısına başla dedi , kırmızı mercimek bulgur şehriye kuzu kıyma başlayabilirsin dedi iki öğün yap kahvaltı birde akşam gibi dedi , 3 gün tadım yapmana gerek yok dedi ama yukurta sarısını tadım gibi vereceğim ben, öğleden sonra da kabakla bulgurlu bişey yapsam diyorum tadmışdı onları ,