gizem187_ geçmez oyle durur onunla büyüme yaparsa sürekli o zaman aliyolarmiş sanirim doktorumuz öyle demişti benimde cocuklukgumdan bu yana gelen kasigimda lenf bezim var bazen cok agriyo bazen hic agrimio ama agriyinca çok şişiyo inadina yani kac doktora gittim alinirmi kurtulurum die ama yok hic biride alalim demediler yani zararsiz gözüyle bakiyolar