Oykuveannesi Merhaba anneler bebeğim 3 ay 20 günlük anne sütü alıyor bi süre sonra işe başlayacağım için biberona alıştırmam lazım avent nuk we baby biberonları denedim almıyor önerisi olan var mı yada siz biberona nasıl alıştırdınız lütfen yardım
Eslem_Somuncu Bende akişi ne hizli ne yavaş 250 ml lik biberon onerisi istiyorum benimkide 3 ay 21 gunluk
YavruKartal Oykuveannesi Lansinoh tavsiye ederim. Meme + mama gidiyoruz doğduğundan beri ve Lansinoh sayesinde meme reddide yaşamadık
MirayGURSES YavruKartal aynen ben kızımada onu kullandım hastanede sütün gelmedi memeye yakın diye onu önermişti ebemiz 👌