Merhaba oğlum 5 yaşında bebekliğinden beri boynunun iki yanında çok büyük olmiycak şekilde bezeler var doktor sürekli yağ bezesi dedi bu ara çok hastalandı grip olarak doktor dün ilaç verdi kullan geçmezse biyopsi dedi aranızda var mı yaşayan aşırı korkuyorum internette korkunç şeyler yazıyor