Bizde cok az sac ile dogduk. 1 yasina kdr kafasina toka bile takamadim tutacak sac yoktu. 2 yasina girdikden 1 hafta sonra sac uclarini kestirdim cansiz duruyordu cok fazla o ay drmuz extra vitaminde yazmisti tirnaklarindasa cok catlama vardi cansizdi.çinko kullanmaya basladik ve ayni zamanda musteladan ecowel sampuana gecis yaptim keramet neyde bilmiyorum ama saclari canlandi gayet guzel uzamaya basladi suan 28 ayligi 2 ayda herkes gozle görülür bir fark hissetti. Şampuan degistirin birde sac uçları cansiZsa makas kesimi ile uclarindan aldirmanizi ben tavsiye edebilirim