gizemtopts Herkese merhaba çarşamba günü aşı yaptırdık ilk gün sorun yoktu cuma ateşi biraz çıktı dün de asla düşüremedm doktora götürdüm hiç bişe yok böyle bişey yaşayan var mı
aslhnkrts gizemtopts ilk ay aşısı mı bizde de hafif yapmıştı ılık duş aldırıp kısa kollu zıbınla tutmuştum evde iyi geldi