terazikadini 2 gündür oğlum kendini tokatlıyor bildiğiniz sertçe yüzüne yanağına vuruyor hep sağ tarafına yapıyor dişten belki diyorum ama bilmiyorum da normalmı bu durum valla korkmaya başladım resmen hasta gibi kendini tokatlıyor
Mavisinannesi1804_ Benim bebeğimde yapıyor aklına gelince bende hareketleri vs keşfetmeye çalışıyor. Yapmaması gereken birşey yapınca yapma demiyorum başka birşeyle oyalıyorum sonra unutuyor.