Oglunasikbiranne08 Kızlar Oğlum ilk defa böyle kustu . Bilen yaşayan anneler yazabilir mi ? Neden böyle oldu ki 😨😥😥 https://imgyukle.com/i/VjeIuG
Haribo42 Oglunasikbiranne08 banada birsey yemis gibime geldi boyle olamsi vok cok garip sadece anne sutu aliyosa
Oglunasikbiranne08 Haribo42 hiç bir şey yemedi ama 😥 daha da korktum şimdi . Doktora gideyim en iyisi 😥
Melda41 Oglunasikbiranne08 o zaman doktoruna bi danış genelde kan ilacı kullananlar da böyle oluyor canım
Birana Oglunasikbiranne08 endişelenme doktorunu ara yada acile götür birşey yemişte kusmuş gibi duruyor anne sütü alan bebek bu şekilde kusmaz diye düşünüyorum geçmiş olsun bebeğe
Oglunasikbiranne08 Birana bana da normal gelmedi . Doktora gideyim en iyisi bi . İnsallah kötü bir şey yoktur
Sariballim Oglunasikbiranne08 canım bi doktoruna fotoğraf at istersen yada acaba yerde bişey mi bulup yedi
Oglunasikbiranne08 Sariballim yere hiç koymuyorum ama yani ne bilim oyuncaklarını ağzına hep sokuyor ama hiç böyle kusmadı şimdiye kadar . Emzirdim sonra gazını çıkartırken böyle kustu