Merhaba kızlar kpss çalışıyorum lisanstan gircem konuların henüz yarısını bitirdim kendimi çok yetersiz hissediyorum lütfen biraz motive edelim birbirimi mesela anne olduktan sonra atananlar tecrübelerini yazsın. Bir de ikm olarak başvurursam mülakata çağrılmak için kaç puana ihtiyacım var acaba?