sevgi91 İlla ki markalı almak gerekir mi hanımlar ? Farkı olur mu sizce . A101’e perşembe reflü yatağı gelecek ondan almayı planlıyorum ama ayaksız yani bebek kayar mı bilemedim yoksa ayaklı mı almalıyım
Pelin87 sevgi91 ayaklı olmasıyla bir ilgisi yok kuzum, bizimkisi ayaklı ama oğlum ıkınırken aşağıya kayıyor
mihrosum Bımden almıstm meger ne gereklı bırseymıs cok cok memnunum kızım hep onda duz bır yerde asla yatırmıyorum kuvozdede oyle yatırıyorlardı zaten kesınlıkle tavsıye ederım