annesininkuzusu27 Şöyle ki bebeğim yürümeye başladı ancak güzel yürüyordu yürümesinden iki hafta geçtikten sonra Çok fazla popo üstü düşmeye başladı yani ilk yürüdüğümde bu kadar Düşmüyordu Bu normal mi