cigdemalis htckvnc 2.5 aylık oğlum atağı geçtik sanırım eskiye nazaran çok şükür iyiyiz 2 hafta öncesinde felaketti sürekli sebepsiz yere ağlamalar gaz sancıları uykusuz geceler🤦🏻♀️ şuan çok şükür uykusu düzene girdi ne kadar sürer bilemem😅 gaz sancılarımız da hafifledi çok şükür
elif006 htckvnc 2 ay 3 gunluguz ıkızlerımle günler nasıl geçiyor basımı nasıl yastığa koyuyorum farkında degılım çok zorlanıyorum annem benimle kalmasına rağmen mama meme ıcıyorlar ama mama ağırlıklı kabızlık bızdede var gaz sancısı var sürekli aglıyorlar kucaksan ınmek ıstemıyorlar
sencokbiliyon Biz 2 aylık aşılarımızı olduk. O bizi biraz zorladı. Bi de atak mıdır nedir gündüzleri pek huysuz oluyor. Bi de 1 aydır kaka problemimiz var. İlk 1 aylıkken günlük kaka yapardı. Mesela bugün 6. Gün hala yapmadı. Sizin nasıl ?
cihangirrrr sencokbiliyon ay benim bebeğimde 20 gündür kakası düzensiz ya ben destekliyorum yapması için ya da kendisi zar zor yapıyor bugün 6.gunumuz hâlâ kaka yok gittinizmi doktora ben yarın cerahha gidcem
feyzsali sencokbiliyon bizde 2 aylık olduk tam bugün yarın aşımız var surekli memede olmak istiyor arada mama veriyorum gunde 2 kez falan mama icince 3 4 saat uyanmaz ama emince yarim saat bile uyumadan uyaniyor kaka problemi bizdede var malesef fitille yapıyor kendi yapmıyor çözüm bulamadım bir türlü
sumeyyeasellina sencokbiliyon bizimde bugün 3 günümüz hala yapmadı bizde 2 aylığız evet o atak mıdır ne haltaa bizdede başladı uyuyan kızım şimdi uyumuyor huysuz cız cız sürekli kucak isstiyor evin içinde gezdir beni diye
annesininbebisi Biz 8. Haftaya girdik, 2 aylık olmasına tam 10 gün var şimdilik bir sıkıntımız yok ama baya iştahlı kendisi, sütüm baya olmasına rağmen yetmeyebiliyor bazen, şimdiden böyleyse sonrasını düşünemiyorum bile 🙈
sencokbiliyon cihangirrrr sadece anne sütü ile beslendiği için 10 güne kadar yapmaması normal dedi. Sen neyle besliyorsun ?Ben evde kendim lavman yapmıştım 7 gün önce. Ayyy bebek 1 kilo kaka yapmıştı resmen. Şimdi yine yapmıyor işte. Doktor film çekiyor. Normal olduğunu söylüyor gönderiyor canım. Hiç bir ley yapmıyorlar 10 gün dolmadan
alinikom cihangirrrr benim ilk kızım böyledi 40 günden sonra birden kaka yapmamaya başladı 4 gün hatta bazen 10 günde bir kaka yapardı anne sütü alan bebeklerde çok normal dedi bütün doktorlar önemli olan katı yapmamasıymış falanmış ben 3 sene emzirdim kızımı bu 3 sene böyle devam etti popsunu uyarmadan bebekken kaka yapmazdı sonradan anladım meğersem çocuğumun d vitamini kabızlık yapıyormuş ben d vitamini kestim probiyotik kullandım düzeldi demem o ki çocuğunuza bir şey alerji yapabilir eğer ki fışkırarak kusması yoksa bir alerji doktoruna götürün uzun oldu biraz 😂
defnemomm_ 2 ay 9 günlük benim kızım da 🌸 şükür diyeyim iyi diyeyim de iyi olsun.. zor uyuyan bir bebe diyim sen anla. Şuan yaklaşık bir aydır beşikte sallayarak uyutuyorum ve beyaz gürültü ile onun dışında asla uyumuyo öyle kendi kendine memede vs aslaaa. Ki onun öncesinde kirkli iken vs hiç uyumadi çok pis günlerdi 🥺 kafayı yedim o günleri unutmam lazım sağlam unutmam lazım… Dediğim gibi şuan uyuyup uyanana kadar sallıyorum beşikte sürekli bu durum beni aşırı yoruyor hiçbir şey yapamıyorum çünkü.
TeomaninAnnesi defnemomm_ bizde ayni durumdayız yaa.uyusun diye gece gündüz Salla babam salla hala pijamalarım ile oturuyorum evde🥲🥲
TeomaninAnnesi defnemomm_ 1.5 ayımız dediginiz gibi geçti ne gece ne gündüz uyku. Mahvalduk🥲 simdide bana diyorlar sallamaya alışırmışsın. Ne yapabilirim uyumazda butun gunumuz aglamaklı mız mız geciyor. Hdi uyusunda sakinlesin az diyorum. Delimiyim ben kendime eziyet salla dur😒😒
durutugce1 defnemomm_ Benimde 2 ay 14 günlük kızım var. Sizin dediğiniz gibi çok zor uyuyor. Ayaklarımda sürekli sallıyorum. Bıraktığım an uyanıyor. Ev düzeni, kişisel düzenim hiç kalmadı benimde. Sonuç olarak yalnız değilsin🙈 Geçecek inşallah bu zamanlarda. Sağlıklarına çok şükür 🤲🏻🤍
defnemomm_ Sabaha karşı da 5 oldumu başını sağa sola çevirerek kendini uyandırıyor gün başlıyor alt değiştirme vs tekrar emzirip besige koyup sallıyorum, birer saat uyuyor uyanıyor öyle öyle gün bitiyor ama bende bitiyorum 😢
sencokbiliyon feyzsali fitile alışır da bağırsak tembelliği olur diye çok korkuyorum. Doktor 10 gün normal diyor ama bana hiç normal gelmiyor. Hem çocuğum da rahatsız oluyor karnı sertleşiyor ki. Zeytinyağı içir dediler. Onu da denedim yine yapmadı kakasını
prenseslerinnannesiii feyzsali canim mamayi yaparken 1 tik suyunu fazla koy hemen kaka yapıyor banada doktor demişti
htckvnc feyzsali mama şekerini yükselttiği için çok uyuyormus canım bende emzirme ve mama gidiyordum emzirmeye odaklandım suan
sencokbiliyon sumeyyeasellina ayyy aynı aynı. Kucağıma alıyorum ama oturmamı istemiyor. Hemen huysuzlanıyor. Kucağımda gezecek illa. Gündüzler çok zor geçiyor. Çok huysuz ya. Bir an önce kendi balına oyalanabilmesini istiyorum. Piyanolu oyun halısı aldım ama çok küçük sanırım henüz. Hiç bir şey anlamıyor ondan. Ana kucağına koyuyorum onda da durmuyor ve ben hiç kucağa alıştırmadım niye böyle kucakçınoldu bir anda anlamadım.
feyzsali sencokbiliyon bende ayni durumdayim bende icirdim faydası olmadı gazini çıkartıyor ama kaka yapmiyor
sumeyyeasellina sencokbiliyon bende de var oyun halısı koyuyorum biraz başında duruyorum açıyorum müziğini sadece 5 dk anakucağı 5 dk sonra evin içinde kucakta durayım sürekli ben kucağıma çok aldım ama bu uyku problemi kakasını yapmaması huysuzluğu inş uzun sürmez ben ilk çocuğumda görmedim böyle her çocuk çok farklı oluyor şimdi bile memedeyiz asla uyumuyor kaç saattir
Nur_mom1 Ay bebeğim ne güzel gündüzleri 4 den 7 ye kadar kesintisiz uyurdu 2. Aya girdik saat başı uyanıp uyumaya başladı dün ve bugün hiç uyumadı uykusu var dalıyor kalkıyor atak galiba, kakasını benim bebeğimde 20 gündür 3 günde bir yapıyor geçen 5. Günü yaptı Dr a sordum normall dedi gaz çıkartıyorsa bir şey olmaz dedi geri düzene biniyormuş,🫶🏻 hadi atak diyin geçer diyin uykusu düzelir diyin 🤦🏻♀️
sencokbiliyon Nur_mom1 evet canım kesinlikle atak. Bizde 1. Ayın sonunda yaşamıştık. Şimdi 2. Ay bitti yine yaşadık. İkisi de 6 gün sürdü. Sanırım bugün bitti. Bilmiyorum bugün atağın 6. Günüydü. Oyun oynuyordum az önce bir baktım kendi kendine uyudu. Gece uykusuna daldı şimdi. Ortalama 7 gün felan sürüyor sabır
htckvnc elif006 ikiz çok zor allah yardımcınız olsun ama bu zor günler geçecek bizde meyvesini yiyeceğiz buna inanıyorum 😊
annecibebe elif006 Ya benimde öyle kabızlık var mamadan mı oluyor acaba ? Birde gazlı çok kolik değil ama gazlı