hasanbaser Bebeğiniz konuşmaya başladı mı acaba.Benim oğlum da şuan tam 2 buçuk yaşında.Ama hala konuşmuyor.Anne baba mama su karga bitti gitti araba çay abi abla(aba) dede nene ,bip bip düt düt gibi şeyler söylüyor.Bazende 2 kelime olarak baba gitti karga gitti mama yiyor bebi ağlıyor hadi gel gibi ikili cümleler bazen kullanıyor.Ama konuşmuyor toplamda en fazla 30 kelimesi vardır tam saymadım ama en fazla o kadardır.5 6 tane de nadir kullandığı ikili cümlesi var.Ne yapacam bilmiyorum dil terapistine gittik konusacaktir kesinlikle dedi bir sıkıntı yok dedi.Ama yaşıtları şakır şakır konuşuyor artık çok taktım kafaya.